شرایط کار در قبرس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1403
بازدید : 63
نویسنده : کتابخونه


بیکاری بالا شرایط کار در قبرس را برای خارجی ها سخت کرده است و رکود اقتصادی نیز کار را برای مردم دشوار کرده است. اما در برخی از مشاغل خاص، نیاز به کار در این کشور همچنان مشهود است، با وجود نبود شرایط کاری مناسب در قبرس، اگر یک خارجی بخواهد این مسیر را طی کند، باید شرایط و مدارک ذکر شده در کتاب را رعایت کند. با ما در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

اقتصاد قبرس

قبرس یکی از کوچکترین کشورهای اروپایی است، اما درآمدزایی داشته و در چندین بخش اقتصادی روشنایی خوبی دارد. قبرس گندم، جو، سیب زمینی و سایر محصولات مانند پوشاک، کفش و صنایع دستی را به کشورهای دیگر صادر می کند و در نتیجه مواد غذایی، روغن و مواد شیمیایی وارد می کند. از طرفی قبرس بین سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا قرار گرفته و به عنوان دروازه تجاری بین این سه قاره ایفای نقش می کند. گردشگری، خدمات و املاک و مستغلات از دیگر منابع درآمدی در قبرس هستند و فرصت های شغلی خوبی در این بخش ها وجود دارد. افراد با توجه به شرایط زندگی و کار در قبرس می توانند به دنبال کار در زمینه های فوق در این کشور باشند.

مهاجرت به قبرس برای کار در سال 2024

متقاضیانی که شهروند کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند می توانند با ارائه کارت شهروندی یا پاسپورت معتبر وارد قبرس شده و اجازه کار در این کشور را دریافت کنند. اما منظور این است که اگر شخصی بخواهد در سال 2024 بیش از 3 ماه در این کشور کار کند، باید شرایط زیر را داشته باشد:

برای اخذ اقامت، متقاضی تا 8 روز پس از ورود به خاک قبرس فرصت دارد تا به اداره مهاجرت و ARC گزارش داده و مبلغ 20 پوند (یادداشت) را برای صدور ویزا بپردازد.

برای دریافت شماره تامین اجتماعی باید اقداماتی انجام شود.

3 ماه قبل از انقضای مجوز اقامت، فرد باید با اداره مهاجرت و ثبت احوال قبرس تماس گرفته و هماهنگی های لازم را برای تمدید اجازه اقامت انجام دهد.

زمانی که شخصی برای اقامت اقدام می کند، ابتدا اجازه اقامت به مدت 6 ماه را دریافت می کند تا زمانی که فرد مستقر شود.

متقاضیانی که برای اجازه اقامت از طریق کار در قبرس اقدام می کنند باید مدارک زیر را ارائه دهند: https://euromy.info



لطفا گذرنامه یا کارت شناسایی معتبر ارائه دهید

ارائه قراردادهای کاری مورد تایید وزارت کار.

متقاضیان باید کد اقتصادی را از کارفرما دریافت و ارائه کنند.

مشاغل مورد نیاز در قبرس در سال 2024

مشاغل مورد نیاز برای مهاجرت مبتنی بر اشتغال در قبرس 2024 عبارتند از:

مهندسی IT است

مهندس مکانیک

پرستار

یک کارگر ساختمانی

آشپز

سلمانی

چه تجهیزاتی؟

نقاش ساختمان

گردشگری بخش بزرگی از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خود اختصاص می دهد و اگر خارجی ها زبان محلی (یونانی) را بدانند می توانند در این بخش و در مشاغلی مانند مشاور املاک، خدمات، حمل و نقل دریایی مشغول به کار شوند. و شاکتی می تواند با خوش شانسی موقعیت شغلی پیدا کند. جدول زیر نرخ بیکاری در قبرس و امکان یافتن شغل در این کشور را نشان می دهد:

اگر بیش از ۹۰ روز در این کشور بمانند باید از کارفرمای آن فرد مجوز لازم گرفته شود اما شهروندان ایرانی خارج از این اتحادیه نیاز به ویزا دارند که برای یافتن کار و موفقیت باید ابتدا با کارفرما تماس بگیرند. با امضای قرارداد کاری مانند مجوز کار برای کشورهای مختلف یا سایر کشورهای اروپایی با این کارفرما شرایط ویزا را آماده کنید. البته در سایر کشورهای اتحادیه اروپا مانند آلمان که وضعیت اقتصادی بهتری دارد، ویزای کار برای ایرانی ها راحت تر است.

قانون کار در قبرس

قبل از اقدام برای ویزای کار قبرس، بهتر است متقاضیان با قوانین کار و استخدام در این کشور اروپایی آشنا شوند. زیرا شرط و شرط اصلی برای اخذ ویزای کار قبرس داشتن پیشنهاد کار می باشد. و برای یافتن پیشنهاد شغلی در قبرس باید با پیش نیازهای این کار آشنا باشید. در واقع، متقاضیان قبل از جستجوی کار در قبرس باید 3 کار را انجام دهند، یعنی تهیه و ایجاد یک CV، ایجاد یک برنامه کاری با یافتن لیستی از بهترین کارفرمایان قبرسی و توسعه مهارت های شبکه ای برای ایجاد روابط حرفه ای. با افراد و شرکت های مختلف است.

موقعیت و شرایط کار در قبرس در سال 2024

همانطور که گفته شد، اتباع ایرانی برای دریافت ویزای کار قبرس نیاز به پیشنهاد شغلی دارند و وزارت کار باید این موضوع را با درخواست کارگر قبرسی کارفرما برای صدور مجوز کار ثابت کند. اگر یک شهروند اتحادیه اروپا فرصتی برای افراد ندارد، بهترین راه برای یافتن کار در قبرس، زندگی طولانی مدت در این کشور است.

اگر در سال 2024 شرایط دریافت ویزای تحصیلی به افراد داده شود و بتوانند یک سال در این کشور بمانند، تجربه کسب کنند و مدرک تحصیلی از این کشور کسب کنند، شانس شما برای یافتن شغل در شغل مناسب افزایش می یابد. . لازم است. در ضمن برای کسانی که نمی توانند به کشور سفر کنند، جستجو در سایت کشور و آگهی های استخدامی تنها امکان پذیر است.

تعداد ساعات کار در قبرس مانند اکثر کشورهای اتحادیه اروپا 40 ساعت در هفته است و از دوشنبه تا جمعه، بسته به نوع کار، کارمندان و کارگران 20-24 روز کار می کنند کار؛ . مرخصی سالانه زبان انگلیسی در این کشور رایج است، اما اگر متقاضی بخواهد با نیروی کار محلی رقابت کند، اولین قانون سرانگشتی یادگیری یونانی است که شروع آن برای افراد دشوار است. فارغ التحصیلان و دانشجویان خارجی که شرایط زبان را دارا هستند، البته در صورتی که این مجوز توسط وزارت مهاجرت صادر شود، می توانند وارد بازار کار حرفه ای شوند که بالاترین نرخ بیکاری را در کشور دارد.

شرایط کار در شهرهای قبرس

حالا که با شرایط کار و درآمد در قبرس آشنا شدیم بد نیست کمی با شرایط کار و به خصوص درآمد در این کشور آشنا شویم. برای شروع باید بدانید که قبرس از شهرهای مختلفی تشکیل شده است. جالبتر اینکه نیکوزیا، پایتخت و بزرگترین شهر قبرس، از نظر درآمد بهترین شهر محسوب نمی شود، اما لیماسول بهترین شهر از این نظر است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com